آ

  • آقایاری، آذر تأثیر یک دوره آموزش مهارت‌های پایۀ شنا بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]

ا

  • اسماعیلی آبدر، مجتبی مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارت‌های فوتبالیست‌های 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]

  • اقدسی، محمدتقی رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت‌های سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]

  • اکبری، حکیمه تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]

  • امینی، حجت الله تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگی‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]

  • ایدر، رقیه اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]

ب

  • بادامی، رخساره روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

  • بادامی، رخساره اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکس‌العمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]

  • باغنده، حسن تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارت‌های حرکتی دختران کم‌توان ذهنی تربیت‌پذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]

  • باقرزاده، فضل‌الله تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • باقرزاده، فضل الله تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]

  • باقرزاده، فضل الله تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]

پ

  • پروین، مریم تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]

  • پشارت، محمد علی ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]

  • پورمنتی، محسن روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]

ت

  • ترابی، فرناز تأثیر یک دوره آموزش مهارت‌های پایۀ شنا بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]

ج

  • جابری مقدم، علی اکبر تأثیر تمرینات ژیمناستیک بر ویژگی‌های عصب‌روان‌شناختی کودکان دچار اختلال هماهنگی رشدی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 217-238]

  • جعفری، منصوره روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

  • جهانبخش، حمیده تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]

ح

  • حسن بارانی، فریبا تأثیر تداخل زمینه‌ای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کم‌تلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]

  • حسینی، فاطمه سادات تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]

  • حمایت طلب، رسول تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

  • حمایت طلب، رسول تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]

  • حمایت طلب، رسول تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]

  • حومنیان، داود تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارت‌های حرکتی دختران کم‌توان ذهنی تربیت‌پذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]

  • حیرانی، علی مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]

خ

  • خارستانی، مهرزاد مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارت‌های فوتبالیست‌های 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]

  • خانمحمدی، راضیه پیش‌بینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]

  • خواجوی، داریوش پیش‌بینی نشانگان افسردگی سالمندان براساس میزان فعالیت بدنی و ویژگی‌های جمعیت‌شناختی: بررسی نقش سن و جنسیت [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 87-103]

د

  • دادخواه، اصغر تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]

  • دانشفر، افخم اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

  • دشت آبادی، سهیل تأثیر یک دوره آموزش مهارت‌های پایۀ شنا بر مهارت‌های حرکتی درشت کودکان اوتیسمی 7 تا 11 سال [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 171-185]

  • دهقانی زاده، جلال تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]

  • دهقانی زاده، جلال تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]

ر

  • رجبی، فهیمه روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

س

  • سهرابی، مهدی ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]

ش

  • شایان، ابوالفضل تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • شتاب بوشهری، سیده ناهید تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]

  • شجاعی، معصومه اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

  • شفعتی، فریده تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]

  • شفیع نیا، پروانه تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 203-216]

  • شهبازی، مهدی تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • شهبازی، مهدی تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]

  • شهبازی، مهدی مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]

  • شهیدی زندی، فاطمه تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]

  • شیخ، محمود تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]

  • شیخ، محمود تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]

ص

  • صالحی، حمید تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]

  • صباغی، ایوب مقایسۀ تواتر بازخورد خودکنترل با آزمونگر کنترل متواتر بر اکتساب و یادگیری تکلیف پرتابی در کودکان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 57-74]

  • صفوی همامی، شیلا تأثیر ترکیب‌های مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]

  • صمدی، علی تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

ط

  • طهماسبی، شهزاد تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]

  • طهماسبی بروجنی، شهزاد بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]

ع

  • عبدل زاده، سیما رابطۀ بین سبک یادگیری همگرا و واگرا و اثرگذاری تمرین تصادفی و مسدود در یادگیری مهارت‌های سرویس بدمینتون [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 123-138]

  • عبدلی، بهروز تأثیر تداخل زمینه‌ای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کم‌تلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]

  • عبدلی، بهروز ارتباط بین جو انگیزشی ادراک‌شده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]

  • عرب عامری، الهه روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]

  • عرب عامری، الهه تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]

  • عرب عامری، الهه تاثیر تمرینات ادراکی- حرکتی بر رشد مهارت‌های حرکتی دختران کم‌توان ذهنی تربیت‌پذیر [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 473-490]

غ

  • غرایاق زندی، حسن روایی و پایایی نسخۀ فارسی پرسشنامة سبک مقابله (گرایشی و اجتنابی) برای ورزشکاران [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 253-268]

  • غفاری، بهرام مقایسۀ توانایی کنترل انگیختگی با دو روش تصویرسازی ذهنی و بازخورد زیستی در پسران و دختران ورزشکار [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 409-422]

ف

  • فارسی، علی‌رضا ارتباط بین جو انگیزشی ادراک‌شده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]

  • فارسی، علیرضا تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]

  • فرامرزی، سالار تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]

  • فرخی، احمد تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]

  • فرنقی، زهره اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکس‌العمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]

ق

  • قطبی ورزنه، احمد مقایسۀ تأثیر تصویرسازی خاص شناختی و عمومی شناختی بر اجرای مهارت‌های فوتبالیست‌های 10-7 ساله [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 239-251]

  • قلیچ پور، بنیامین تأثیر طرح ملی طناورز بر تعادل ایستا و پویای دانش آموزان پسر مقطع چهارم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 139-151]

  • قهرمانی، محمد حسین ویژگی های تکانش گری بازیکنان پست های مختلف فوتبال؛ آزمون دیدگاه گرایش غالب [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 153-169]

ک

  • کاشی، علی تأثیر یک دوره برنامۀ تمرینی منتخب بر کاهش عوارض هایپوتونی عضلانی و تغییر ترکیب بدنی مردان سندروم داون [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 269-294]

  • کاویانپور، حدیث تأثیر دشواری تکلیف و بازخورد بینایی بر تعادل زنان سالمند [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 457-472]

گ

  • گل محمدی، بهروز تأثیر برنامۀ حرکتی پیشرونده بر بهبود مهارت های حرکتی کودکان مبتلا به اوتیسم [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 343-357]

ل

  • لشنی، الهام تاثیر بازخورد همزمان بینایی (آینه) بر تعادل ایستای دختران 7 تا 13ساله [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 423-435]

  • لطفی، مریم تأثیر کانون توجه درونی و بیرونی بر اکتساب، یادداری و انتقال پرتاب دارت در کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 511-527]

م

  • محمدزاده، حسن تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]

  • محمدی، غزال اثر تغییرپذیری فاصلۀ کانون توجه با استفاده از خودگویی بر یادگیری فورهند تنیس روی میز [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 375-390]

  • مدبری، شقایق تأثیر تداخل زمینه‌ای و اختصاصی بودن تمرین بر یادگیری یک مهارت پرتابی: مطالعۀ پردازش کم‌تلاش [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 41-55]

  • مرادی، هادی تأثیر تجربۀ حرکتی و شناختی بر توانایی چرخش ذهنی پسران [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 75-86]

  • موحدی، احمدرضا تأثیر بازی‌های کودکانۀ جسمانی بر بهبود کمرویی دانش‌‌آموزان دختر دبستانی [دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 187-201]

  • موحدی، احمدرضا تأثیر ترکیب‌های مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]

  • موحدی، احمدرضا تأثیر تمرینات تعادلی با توپ سوئیسی بر مهارت حرکتی درشت کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 437-455]

ن

  • نادری راد، نسترن بهبود تکلیف ثانویه (زمان واکنش افتراقی) در نتیجۀ خودگفتاری انگیزشی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 391-408]

  • ناظم زادگان، غلام حسین اثر تمرین توجه درونی و بیرونی با/بدون موسیقی انگیزشی بر اجرای تکلیف تعادلی پویا [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 333-342]

  • نزاکت الحسینی، مریم روایی و پایایی مجموعه آزمون‌های ارزیابی حرکت کودکان (M-ABC) در کودکان شش‌سالۀ شهر اصفهان [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 105-122]

  • نزاکت الحسینی، مریم اثر دست برتری و نوع تمرین (آشکار و پنهان) بر دقت و زمان عکس‌العمل متوالی [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 529-548]

  • نصیری، اسماعیل تأثیر الگودهی خودکنترلی بر یادگیری یک تکلیف زمان‌بندی [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 359-373]

  • نظری، سعید تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]

  • نظری، مریم تأثیر ترکیب‌های مختلف موسیقی و حرکات هماهنگ بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پسر 8 تا 14 سالة کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 311-331]

  • نعمتی، زهرا تأثیر فعالیت ورزشی مقاومتی بر حافظه و عوامل نوروتروفیکی دانشجویان کم‌تحرک [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 1-19]

  • نوروزی سیدحسنی، ابراهیم ارتباط بین جو انگیزشی ادراک‌شده و انگیزش خودمختاری جودوکاران لیگ برتر ایران [دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 295-310]

  • نیک روان، احمد تأثیر افزایش وزن اندام بر بخش‏های پیش‏حرکتی و حرکتی زمان واکنش ساده و افتراقی مردان جوان و مسن [دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 21-39]

ه

  • همایون نیاه، مرتضی تأثیر تداخل زمینه‌ای فزایندۀ نظام‌دار بر یادگیری برنامۀ حرکتی تعمیم‌یافتۀ متفاوت (سرویس والیبال) [دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 491-510]